Grupowe ubezpieczenie dla pracowników
„Klienci nie są najważniejsi. Jeżeli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów.” – Richard Branson (twórca Virgin Group)
Każda organizacja posiada własną specyfikę działalności oraz definiuje indywidualne oczekiwania
w zakresie potrzeb ubezpieczeniowych. Jako Państwa doradca ubezpieczeniowy dopasujemy istniejące na rynku produkty do postawionych wymagań, wynegocjujemy najkorzystniejsze warunki ubezpieczenia, doradzimy jak wybrać najlepsze rozwiązanie, zoptymalizujemy jego koszt i wdrożymy program w organizacji. Specjalizujemy się w tworzeniu i wdrażaniu programów:
Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników mają na celu wsparcie finansowe ubezpieczonego pracownika (i jego rodziny) w trudnych sytuacjach życiowych takich jak:
- śmierć bliskich,
- kłopoty zdrowotne
- naturalna utrata zdrowia,
- urodzenie dziecka,
- osierocenie dzieci.
Ubezpieczenie pozwala zadbać o ochronę życia i zdrowia nie tylko ubezpieczonego, ale i jego najbliższych.
Szczególną uwagę w pracy z ubezpieczeniami zdrowotnymi zwracamy na:
- określenie definicji poszczególnych ryzyk,
- opis możliwych do przyjęcia wyłączeń i ograniczeń odpowiedzialności,
- precyzyjne określenie stosowanych karencji.
Korzyści ubezpieczeń pracowniczych dla Pracodawcy:
- ograniczenie nieobecności pracowników (profilaktyka zdrowotna) oraz krótszy okres zwolnień lekarskich,
- pozytywny wizerunek – podmiotu, który dba o zdrowie pracowników, tworzy atmosferę bezpieczeństwa i komfortu pracy,
- zmniejszenie rotacji pracowników – dodatkowe korzyści umacniają więzi z organizacją.
Korzyści dla Pracownika:
- pełna ochrona ubezpieczeniowa przez 24h w dowolnym miejscu na świecie,
- poczucia bezpieczeństwa dzięki perspektywie wsparcia finansowego w przypadku nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń losowych,
- możliwość wyboru jednego z kilku wdrożonych wariantów ubezpieczenia, który ma optymalny zakres ochrony, odpowiednie sumy ubezpieczenia i dopasowaną do jego możliwości finansowych składkę ubezpieczeniową,
- wsparcie w procesie likwidacji świadczeń.
Współpraca z STBU
Do Państwa dyspozycji oddajemy kompetentnych specjalistów dysponujących wieloletnim doświadczeniem, którzy działając w Państwa imieniu:
- dokonają audytu istniejącego programu ubezpieczeniowego lub w oparciu o wskazane wytyczne, opracuje nowe optymalne rozwiązanie,
- dokonają przeglądu rynku, celem zebrania i porówna ofert towarzystw ubezpieczeń finalnie przedstawiając najkorzystniejsze rozwiązania,
- mając na uwadze maksymalizację korzyści dla pracowników i pracodawcy – wynegocjują w Państwa imieniu najkorzystniejsze warunki zakresowe i cenowe z wybranym przez Państwa ubezpieczycielami,
- udzielą wszelkiej pomocy przy wdrażaniu rekomendowanego programu ubezpieczeniowego,
- wdrożą narzędzia informatyczne oraz wsparcie infolinii, które zminimalizują nakłady pracy po stronie pracowników delegowanych do obsługi programu. Możliwe jest także całkowite odciążenie Państwa z obowiązków obsługowych poprzez przejęcie przez STBU całego ciężaru obsługi programu.
- udzielą pracownikom wsparcia w procesie likwidacji świadczeń,
- zadbają o aktualność i adekwatność programu ubezpieczeniowego podczas jego odnowienia.
Dodatkowe korzyści ze współpracy z STBU:
- oszczędność czasu pracy swojego zespołu i optymalizacja składki ubezpieczeniowej,
- pewność odpowiedniej ochrony i spełnienia oczekiwanych potrzeb,
- pełne wsparcie w zakresie wykonywania umowy ubezpieczenia oraz jej obsługi.